1.jpg
16707623_1362871510450974_4625135741385732781_o (1).jpg
pv+albuma+dizains.jpg
WIG_Andrito_grafiskais_dizains.jpg
1.jpg
1.jpg

Printify. Vizuālā identitāte.


SCROLL DOWN

Printify. Vizuālā identitāte.


Printify. Vizuālā identitāte.

 

Printify ir viens no Latvijas veiksmes stāstiem. Kā jau startups, tie sāka ar ideju un smagu darbu. Tas atnesa arvien jaunus sasniegumus. Viena no pēdējām ziņām, kas bija lasāma Latvijas medijos saistībā ar Printify: "Google Adsense krusttēvs investē 500 000 dolāru Latvijas startapā Printify. Ar šo kopējais investīciju apjoms uzņēmumā ir pārsniedzis vienu miljonu ASV dolāru”. Diezgan iespaidīgi, vai ne?

Printify mūs aicināja izveidot logotipu un vizuālās identitātes vadlīnijas. Ar prieku ķērāmies pie darba. Sākumā pamatīgi iedziļnājāmies pakalpojumumā, ko uzņēmums piedāvā saviem klientiem. Nonācām pie secinājuma, ka uzņēmums atrisina klientu problēmas vienā momentā. Viņu klientam vairs nav jāveic padsmit sarežģīti, laikietilpīgi un riskanti soļi. Tā radās ideja par knipi, kurš simbolizē un parāda, cik viegli un ātri tas var atrisināt problēmas. 

4.jpg
11.jpg
10.jpg
13.jpg
22.jpg
23.jpg
7.jpg
16707623_1362871510450974_4625135741385732781_o (1).jpg

TechChill. Rebrendings.


TechChill. Rebrendings.


Konference TechChill. Rebrendings.

 

TechChill ir viens no veiksmīgākajiem rebrendinga piemēriem mūsu reģionā. Jā, mēs tiešām tā uzskatām un to apstiprina arī fakti :)

Ikgadējā starptautiskā inovāciju un tehnoloģiju konference vērsās pie mums ar lūgumu palīdzēt sakārtot gan logotipu, gan visas pārējās lietas, kas saistītas ar vizuālo tēlu. Iepriekšējā logotipā bija dīvāns, kurš jau bija kļuvis par konferences simbolu. Tāpēc nolēmām, ka dīvāns noteikti ir jāatstāj kā galvenais tēls, papildus tam gribējām atrast piesaisti arī pašai tehnoloģiju / startup industijai. Tā radās raķetes, kuras burtiski parāda sajūtu, kādu vari noķert konferencē.

Runājot par faktiem – šo pāris gadu laikā, kopš viekts rebrendings, konference ir izaugusi par industrijas lielāko un atpazīstamāko pasākumu Baltijas reģionā. Tajā ar lekcijām uzstājās valsts augstākās amatpersonas, pasaules vadošo uzņēmumu dibinātāji un pārstāvji, kā arī apmeklētāji no pāris simtiem ir izauguši līdz pāris tūkstošiem.

Esam patiesi lepni par šo darbu un rezultātu!

10.jpg
TechChill afterparty poster design.jpg
17.jpg
TechChill space logo animation.gif
13.jpg
16.jpg
pv+albuma+dizains.jpg

"Prāta Vētra" albuma "7 soļi svaiga gaisa" dizains


"Prāta Vētra" albuma "7 soļi svaiga gaisa" dizains


"Prāta Vētra" albuma "7 soļi svaiga gaisa" dizains

 

Nevienam nav jāstāsta, kas ir "Prāta vētra", tāpēc jutāmies īpaši pagodināti, ka grupa vērsās tieši pie mums ar lūgumu izveidot dizainu jaunajam albumam. Jau pēc pirmās skiču prezentācijas jutām abpusēju sinereģiju. Iedvesmoti un entuziasma pārbagāti turpinājām vizuāli papildināt šī albuma galveno tēmu – līdzsvaru. Līdzsvaru it visā – darbā, mājās, atpūtā... par to šajā albumā "runā" grupa. Dizaina pamatā ir spēle ar kontrastiem. Pilsēta pret mežu, tuksnesis pret okeānu, gaiss pret klintīm utt.

Kad albums bija pabeigts, grupa aicināja mūs iesaistīties arī citos aktuālos projektos. Tā, nu, mēs esam pielikuši savu roku pie albuma otrā singla "Ēdenes dārzs" videoklipa, koncerturnejas "7 soļi svaiga gaisa" videoprojekcijām, koncerttūres merčendaizinga un kampaņas materiāliem.

Prata vetra albuma izklajums
albuma vacina grafiskais dizains
bukleta grafiskais dizains
PV bukleta dizains
Prata vatra plakats
edenes darzs ilustracija b
edenes darzs ilustracija a
edenes darzs ilustracija d
edenes darzs ilustracija e
WIG_Andrito_grafiskais_dizains.jpg

"Andrito" kafijas iepakojuma dizains


"Andrito" kafijas iepakojuma dizains


"Andrito" kafijas iepakojuma dizains

Andrito kafijas unikalā īpašība ir tā, ka tā ir tapusi divās pasaules malās. Kafijas pupiņas augušas ar sauli bagātajās "siltajās zemēs", bet savu unikālo graudzdējumu ieguvušas Latvijā. Šīs, it kā tālās pasaules vieno ne tikai Andrito kafija, bet arī deja. 

Tieši tāpat kā Latvijas, arī Kolumbijas, Brazīlijas un Argentīnas kultūra nav iedomājama bez dejošanas. Tā, nu, Kolumbiešu dejotājs Kaldi dancina latviešu Baibu uz jaunajām Andrito pakām.

Andrito pakas grafiskais dizains
Andrito krekla grafiskais dizains.png
Andrito iepakojuma grafiskais dizains miit
1.jpg

Latvijas Hipotēka. Rebrendings.


Latvijas Hipotēka. Rebrendings.


Latvijas Hipotēka. Rebrendings.

 

Latvijas Hipotēka, bieži vien, ir pēdējais glābiņš cilvēkiem, kuri nokļuvuši finansiālās grūtībās. Kad uzsākām sadarbību klients juta, ka viņu vizuālais tēls ir novecojis. Tad nu mēs ķērāmies pie darba. Iepriekšējā logotipā kā galvenais simbols bija koks. To nolēmām iekodēt arī jaunajā logotipā. Tā nonācām pie šī simbola – kartēs ar līdzīgu simbolu apzīmē kokus, tajā var saskatīt māju jumtus, virzību augšup, piesaisti Latvijai, utt. Kad bija dzimis jaunais simbls, tas ļoti dabīgi atrada vietu arī visā pārējā vizuālajā komunikācijā.

11.jpg
kustaas.gif
8.jpg
9.jpg

Vecaki darbi


Vecaki darbi


Vēlies vēl pamielot acis? Droši. Vecākus dabus vari apskatīt šeit.